Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 8, 2012
Image Size
5.8 KB
Resolution
99×56
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,674
Favourites
534 (who?)
Comments
115
Downloads
34
×
Glass Half Full Stamp by Mirz123 Glass Half Full Stamp by Mirz123
Another stamp from me, yay!

"Some people's glasses are half full, some are half empty. Mine is half ON FIRE!"

A few days ago, *Ravenswd posted that quote on Twitter. OMG, I laughed so hard, and since it sums up my life perfectly, I totally had to stamp it. Thanks to Jim for permission to use the quote and his critique and help with the fire.

:happybounce: You do NOT need a subscription to use this stamp. Due to dA changes, you can now use it in your journal or ID box, even if you are not a pay-member. Simply cut-and-paste the thumbcode into your journal and you'll post the stamp!!

:bulletgreen: Stamp template by me and can be found in my resource folder ---> [link]

:bulletblue: You can find more of my stamps in this gallery folder ---> [link]

*** Terms of Usage ***
As with most of my pixel work, you may use this on and off deviantART, without my permission. The only thing I ask is that you keep the file name in tact and don't remove any credit information. Also, if you use, let me know as it encourages me to make more free-use art.

This image is now available for limited commercial use. You may not re-distribute or sell this image. However, it may be used as site decoration, such as on forums, in chats, or in a similar manner. Please see [link] (this page) for full details.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

More stamps you may like...

Add a Comment:
 
:iconchildatheart5:
ChildatHeart5 Featured By Owner Jan 10, 2015
I don't understand the quote . . . :hmm:
Reply
:iconkirbytails22:
Kirbytails22 Featured By Owner Nov 25, 2014  Hobbyist General Artist
Same XD
Reply
:iconninjaprincess360:
NinjaPrincess360 Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist General Artist
Very interesting concept. XD   What does the glass on fire thing mean?
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Jun 14, 2014
It just means that life is super crazy. :D
Reply
:iconninjaprincess360:
NinjaPrincess360 Featured By Owner Jun 15, 2014  Hobbyist General Artist
I have to agree with that. All the way to the extreme. :dummy:
Reply
:iconsailormoonandsonicx:
SailorMoonAndSonicX Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
Hahaha, that's one I've never heard. XD
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Jun 14, 2014
My husband just made it up. LOL
Reply
:iconjust-call-me-j:
Just-Call-Me-J Featured By Owner Jan 3, 2014  Hobbyist
Dear Optimist, Pessimist, and Realist,
While you were arguing over the glass of water, I drank it.
Sincerely, the Opportunist
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Feb 13, 2014
:giggle:
Reply
:iconjust-call-me-j:
Just-Call-Me-J Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist
I'd be more like the adhd person. This is how it would go down.

Dear Optimist, Pessimist, and Realist,
While you were arguing over the glass of water, I came in, saw the glass while somehow missing the fact that you were there, realized I was thirsty, drank, then noticed you AFTER I put the now fully-empty glass back on the table, and then slipped out to avoid the inevitable awkward moment.
Sincerely, the ADHD Person
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Apr 30, 2014
:giggle:

:iconsorrylatereplyplz:
Reply
:iconjust-call-me-j:
Just-Call-Me-J Featured By Owner Apr 30, 2014  Hobbyist
That's how things would go :XD:
And don't worry about the late reply:)
Reply
:iconmoonbladethebook:
moonbladethebook Featured By Owner Aug 30, 2013  Student General Artist
When people ask me that question I say "both" :icontrollfaceplz:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Oct 5, 2013
:dummy::iconyaybubbleplz:
Reply
:iconsirenkirby:
SirenKirby Featured By Owner Sep 17, 2013  Student Writer
Lol
Reply
:iconkookyvonkrazy:
KookyvonKrazy Featured By Owner Aug 16, 2013  Hobbyist General Artist
My cup is sadly not on fire at all!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Oct 5, 2013
:nuu:

:giggle:
Reply
:icondemonicpegasus:
demonicpegasus Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wow this is just so perfect! Ive always hated answering this when people ask me as i never seen my glass as either way, but now i know! XD Im definetly using this! ^^
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:dummy::iconyaybubbleplz:
Reply
:iconstormchaser236:
StormChaser236 Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist General Artist
Actually no matter what they are full...
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
True that. :nod:
Reply
:iconstormchaser236:
StormChaser236 Featured By Owner Aug 3, 2013  Hobbyist General Artist
>w<
Reply
:iconacidvenomizer:
AcidVenomizer Featured By Owner Jul 25, 2013
Pessimist says, "Agh, the lemonade glass is full. Better drink some so it'll be half empty." He drinks it.
Optimist says "Ooh, a half full glass of lemonade! Imma have it!" he drinks it.
The realist comes in and says, "where's my urine sample?"
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:O

:D
Reply
:iconacidvenomizer:
AcidVenomizer Featured By Owner Aug 3, 2013
:lol:
Reply
:iconp-e-n-g-y:
p-e-n-g-y Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
Because i'm hottttt. hurrrrr
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:giggle:
Reply
:iconcuddlesaurus21:
cuddlesaurus21 Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist General Artist
Ahahahaha!!! :rofl:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:icongigglenodplz:
Reply
:iconhawkflightofthunder:
HawkflightOfThunder Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Artist
*pours some water in a glass, it catches fire* Not again...
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:icongigglenodplz:
Reply
:iconrelic-angel:
Relic-Angel Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist General Artist
:icondragonwant:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Aug 3, 2013
:dummy:
Reply
:iconrelic-angel:
Relic-Angel Featured By Owner Aug 3, 2013  Hobbyist General Artist
:iconawwplz:
Reply
:iconpcu-stockage:
PCU-Stockage Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Photographer
:lmao:!!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Feb 23, 2013
:giggle:
Reply
:iconartbycher:
ArtByCher Featured By Owner Jan 13, 2013   Traditional Artist
Look how far behind I am :lol: That's a great one!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Feb 23, 2013
And look how far behind I am at responding! LOL!

Love you, Cher!
Reply
:iconriseandbe:
RiseandBe Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Writer
HAHAHA this is awesome!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Jan 11, 2013
:icongigglenodplz:
Reply
:iconfrillyfins:
frillyfins Featured By Owner Dec 1, 2012  Student General Artist
Awesome! Story of my life right here ;)
Reply
:icontalty:
Talty Featured By Owner Nov 5, 2012   Artisan Crafter
Hello, you've been featured as part of the article Celebrating Diversity #9 :la:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Nov 17, 2012
:iconthanksletknowplz:
Reply
:icontalty:
Talty Featured By Owner Nov 17, 2012   Artisan Crafter
No problem :)
Reply
:iconareteeirene:
AreteEirene Featured By Owner Oct 31, 2012   Photographer
This made me laugh. :lol: Makes me wonder what exactly was in that glass.
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Nov 17, 2012
LOL! I know, right? :D
Reply
:iconlauramizvaria:
LauraMizvaria Featured By Owner Oct 15, 2012  Professional General Artist
hahaha oh gosh! lol!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Oct 20, 2012
:icongigglenodplz:
Reply
:iconmangasockattack:
mangasockattack Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nice work, great quote!
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Oct 20, 2012
:dummy::iconthankyoububble:
Reply
Add a Comment: